بیش از ۶ هزار پاکت سیگار قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۶ هزار و ۴۸۰ پاکت سیگار قاچاق خارجی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی “اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی دارلک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس که در محور ارومیه_ مهاباد در حال حرکت […]

بیش از 6 هزار پاکت سیگار قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۶ هزار و ۴۸۰ پاکت سیگار قاچاق خارجی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی “اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی دارلک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس که در محور ارومیه_ مهاباد در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، ۶ هزار و ۴۸۰ پاکت سیگار قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا یکی از محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۳- ۱۱:۲۵:۴۵ / خبر ۲۵۵۷ / کد خبر ۱۲۱۲۲ / ج