همیاران طبیعت در مهاباد به بیش از ۳ هزار نفر رسیدند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ مهابادی در سامانه همیاران طبیعت ثبت نام کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو ” با اعلام این خبر افزود:با اجرای طرح ثبت‌نام همیاران طبیعت تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند. رئیس اداره منابع طبیعی […]

همیاران طبیعت در مهاباد به بیش از 3 هزار نفر رسیدند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ مهابادی در سامانه همیاران طبیعت ثبت نام کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو ” با اعلام این خبر افزود:با اجرای طرح ثبت‌نام همیاران طبیعت تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد،افزود:در طرح همیار طبیعت افراد علاقه‌مند و دوستداران منابع طبیعی به طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی کشور، سازماندهی می‌شوند تا براساس دستور العمل‌ها و آموزش‌های لازم در قالب “همیار طبیعت دانش‌آموز”، “همیار طبیعت مروج” و “همیار طبیعت محافظ” به‌طور افتخاری در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی همکاری کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد تصریح کرد:علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت همیاران طبیعت پیش ثبت‌نام را انجام دهند و سپس سایر مراحل اداری و صدور کارت نیز در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری انجام می‌شود.

همیار طبیعت به فرد یا افرادی گفته می‌شود که بصورت انفرادی و گروهی “سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور” را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره‌برداری صحیح از منابع طبیعی یاری کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۲ -۰۸:۱۱:۴۵ / خبر ۲۵۵۳/ کد خبر ۱۲۱۰۷/ پ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)