عاملان انتشار تصاویر خصوصی شهروندان مهابادی دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از شناسایی و دستگیری دو متهم سایبری که تصاویر خصوصی شهروندان را انتشار می‌دادند، توسط این انتظامی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار کرد:به دنبال تماس شهروندان مبنی بر اینکه تصاویر شخصی آن‌ها در بستر فضای مجازی انتشار یافته، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای انتظامی مهاباد […]

عاملان انتشار تصاویر خصوصی شهروندان مهابادی دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از شناسایی و دستگیری دو متهم سایبری که تصاویر خصوصی شهروندان را انتشار می‌دادند، توسط این انتظامی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار کرد:به دنبال تماس شهروندان مبنی بر اینکه تصاویر شخصی آن‌ها در بستر فضای مجازی انتشار یافته، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای انتظامی مهاباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با انجام تحقیقات فنی و میدانی، دو متهم که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شهروندان می‌کردند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در مهاباد دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه متهمان با توجه به دلایل و مستندات پلیسی کشف شده، در نهایت به بزه انتسابی خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت محرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۰۱ – ۰۷:۵۸:۱۲ / خبر ۲۵۵۰ / کد خبر ۱۲۰۹۴ / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)