فرماندار مهاباد ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان مهاباد با صدور پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را به دلاورمردان غیور عرصه های جهاد و شهادت تبریک گفت. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهاباد متن پیام معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به شرح زیر است. بسم الله الرحمن […]

فرماندار مهاباد 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان مهاباد با صدور پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را به دلاورمردان غیور عرصه های جهاد و شهادت تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهاباد متن پیام معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم.

۲۹ فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتش و نیروی زمینی نام گذاری شده است، تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والا مقام ارتش از رشادت‌ها و دلاور مردی های ارتشیان عزیز برای تامین امنیت دیروز و امروز کشور عزیزمان قدرشناسی شود.

بدون شک ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مقتدرترین ارتش های جهان همیشه پشتوانه محکم و حافظ تمامیت ارضی ایران بوده و هست و تحت اوامر فرمانده شجاع کل قوا رهبر معظم انقلاب، شجاعانه از وجب وجب خاک این مملکت دفاع و صیانت کرده و خواهد کرد.

ملت شریف ایران مجاهدت غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را  در صیانت ازخاک وطن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال های دفاع مقدس هرگز از یاد نخواهد برد.

در ادامه پیام تبریک فرماندار مهاباد آمده است: این روزها هم که کشور ما درگیر ویروس منحوس کرونا شده و جان مردم به خطر افتاده است مردم شریف و قدرشناس میهن مان، شاهد فداکاریهای غیر قابل توصیف ارتشیان عزیز، در عرصه پیشگیری و هم در عرصه درمان بیماران در کنار مدافعان سلامت هستند که راه اندازی بیمارستان صحرایی و‌ بسیج سایر ظرفیت های درمانی ارتش در شهرستان و استان گواه خدمت گذاری به مردم عزیز است.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره آنان این روز پر افتخار را به پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی بالاخص فرماندهان عزیز و پرسنل جان برکف تيپ ٣٦٤ پياده ارتش متحرك هجومى مهاباد تبریک عرض می نمایم.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۹-۱۳:۲۸:۵۱ / خبر ۲۵۴۳ / کد خبر ۱۲۰۶۳ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)