بیش از ۲ هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب در مهاباد فعالیت می‌کنند

مهاباد/بالویز/رییس اتاق اصناف مهاباد گفت:۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بدون پروانه و شناسنامه در سطح شهرستان شناسایی شده‌ که باید در اسرع وقت نسبت به ثبت و کسب پروانه اقدام کنند. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”هاشم لاجانی” افزود: ۸۰ درصد واحدهای صنفی شناسایی شده مربوط به مجتمع های تجاری از جمله بازارچه های […]

بیش از ۲ هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب در مهاباد فعالیت می‌کنند

مهاباد/بالویز/رییس اتاق اصناف مهاباد گفت:۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بدون پروانه و شناسنامه در سطح شهرستان شناسایی شده‌ که باید در اسرع وقت نسبت به ثبت و کسب پروانه اقدام کنند.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”هاشم لاجانی” افزود: ۸۰ درصد واحدهای صنفی شناسایی شده مربوط به مجتمع های تجاری از جمله بازارچه های نور، اصغری و تاناکورای مهاباد هستند که تاکنون اقدام به دریافت پروانه کسب و یا تمدید آن نکرده‌اند.

وی ادامه داد: امکان حمایت و ارایه خدمات به مغازه هایی بدون پروانه کسب که در حوادث غیر مترقبه دچار زیان و آسیب می شوند، فراهم نیست و بر این اساس از تمام مغازه داران تقاضا داریم نسبت به ثبت نام جهت دریافت پروانه کسب مغازه خود اقدام کنند.

رییس اتاق اصناف مهاباد اظهار داشت:یکی از مهمترین مشکلات نظام اقتصادی کشور در سال‌های اخیر در حوزه اصناف به حضور و فعالیت تعداد زیادی از واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، مربوط می‌شود.

بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی در مهاباد فعالیت می کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۸ – ۱۱:۰۸:۲۵ / خبر ۲۵۳۹ / کد خبر ۱۲۰۴۹ / ش