کشف بیش از ۴۷ کیلو گرم شیشه افغان در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بیش از ۴۷ کیلوگرم شیشه افغانی از یک دستگاه خودروی زانتیا در حوزه استحفاظی پاسگاه دارلک کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهارداشت: اکیپ گشت پاسگاه دارلک در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی جهت پیشگیری از جرائم حوالی باغ‌های یوسف کندی با مشاهده یک دستگاه […]

کشف بیش از 47 کیلو گرم شیشه افغان در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بیش از ۴۷ کیلوگرم شیشه افغانی از یک دستگاه خودروی زانتیا در حوزه استحفاظی پاسگاه دارلک کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهارداشت: اکیپ گشت پاسگاه دارلک در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی جهت پیشگیری از جرائم حوالی باغ‌های یوسف کندی با مشاهده یک دستگاه خودروی زانتیا که در جلوی خانه باغ پارک کرده بود مشکوک شدند و آن را بررسی کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد،افزود:در همین راستا ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، مخفیگاه متهم را شناسایی و حکم ورود به خانه را گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا از داخل خانه باغ و محوطه کاملا به صورت میدانی و متخصصی مورد بازدید قرار گرفته و مقدار ۴۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی، ۱۱۰ لیتر اسید تولوئین، ۹۳۰ گرم اقدرین، ۱۲۰ گرم هیدروسدیم، ۵ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد: خودروی زانتیا توقیف و اقدامات قانونی در این خصوص معمول و موضوع تحت رسیدگی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۸ – ۰۸:۱۵:۲۵/ خبر ۲۵۳۸ / کد خبر ۱۲۰۴۶ / ش