کرونا عامل قرنطینه روستای اسلاملوی اشنویه

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان اشنویه،گفت:ابتلای ۲۳ نفر به کرونایی جهش یافته انگلیسی در مراسم عروسی موجب قرنطینه شدن روستای “اسلاملو” این شهرستان شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عبدالسلام مام عزیزی” اظهار داشت:برگزاری سه مراسم عروسی در روستای اسلاملوی اشنویه موجب ابتلای ۲۳ نفر از اهالی این روستا به کرونای جهش یافته انگلیسی شده است. فرماندار اشنویه […]

کرونا عامل قرنطینه روستای اسلاملوی اشنویه

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان اشنویه،گفت:ابتلای ۲۳ نفر به کرونایی جهش یافته انگلیسی در مراسم عروسی موجب قرنطینه شدن روستای “اسلاملو” این شهرستان شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عبدالسلام مام عزیزی” اظهار داشت:برگزاری سه مراسم عروسی در روستای اسلاملوی اشنویه موجب ابتلای ۲۳ نفر از اهالی این روستا به کرونای جهش یافته انگلیسی شده است.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه این روستا برای مدتی قرنطینه خواهد شد،اظهار داشت:تمهیدات لازم جهت قرنطینه روستا و رفع مشکلات احتمالی اندیشیده شده و دهیاران، شورا ، امام جمعه و شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی کامل جهت ارایه آموزش‌های لازم اقدام می‌کنند.

“عبدالسلام مام‌عزیزی”تصریح کرد:بی‌توجهی به هشدارهای کادر درمانی مبنی بر رعایت محدودیت‌ها و پروتکل ‌های بهداشتی و افزایش تجمع و مراسم‌ خانوادگی از دلایل افزایش ابتلا به کرونا در این شهرستان است.

وی اضافه کرد:کاهش استفاده از ماسک در بین شهروندان و ساده انگاری و بی توجهی به دستورات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب استهلاک کادر درمانی می شود.

روستای اسلاملوی اشنویه دارای ۵۲۰ نفر جمعیت می باشد که در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۷ – ۱۵:۱۰:۱۰ / خبر ۲۵۳۷ / کد خبر ۱۲۰۴۰ / ج