شورا‌های حل اختلاف ۳۰ درصد پرونده ها را با سازش مختومه کردند

مهاباد/بالویز/رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: ۴۰۱۵۵ فقره پرونده  با مصالحه مختومه شده است که معادل ۳۰ درصد پرونده‌های وارده به شورا به سازش رسیده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“گروسی” با اشاره به آمار شورا‌های حل اختلاف آذربایجان غربی، اظهار داشت:در سال گذشته ۱۷۰۸۵۱ فقره، پرونده‌های وارده به استان است که از […]

شورا‌های حل اختلاف ۳۰ درصد پرونده ها را با سازش مختومه کردند

مهاباد/بالویز/رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: ۴۰۱۵۵ فقره پرونده  با مصالحه مختومه شده است که معادل ۳۰ درصد پرونده‌های وارده به شورا به سازش رسیده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“گروسی” با اشاره به آمار شورا‌های حل اختلاف آذربایجان غربی، اظهار داشت:در سال گذشته ۱۷۰۸۵۱ فقره، پرونده‌های وارده به استان است که از این تعداد ۴۰۱۵۵ فقره با مصالحه مختومه شده است در واقع معادل ۳۰ درصد پرونده‌های وارده به شورا به سازش رسیده است.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، ادامه داد:همچنین از ۵۳۸۲ فقره پرونده طلاق ۹۶۳ فقره منجر به سازش و مصالحه شده است که بر این اساس آمار طلاق در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ حدود ۳ درصد کاهش یافته است.

“گروسی” افزود:در زمینه سازش پرونده‌های قتل هم آمار کم نظیر استان مصالحه ۲۱ فقره پرونده قتل عمد است که در جای خود کار بسیار بزرگی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۷ – ۱۱:۳۸:۴۵ / خبر ۲۵۳۶ / کد خبر ۱۲۰۳۷ / ج 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)