سه تالار پذیرایی در مهاباد پلمب شد

مهاباد/بالویز/رییس مرکز بهداشت مهاباد گفت:سه تالار پذیرایی به دلیل برگزاری مراسم عروسی در وضعیت قرمز مقابله با کرونا در این شهرستان پلمب شد. به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز“قاسم امینی” با اعلام این خبر اظهار داشت:مالکان این اماکن علی رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های جدی متولیان حوزه سلامت شهرستان،پنجشنبه گذشته […]

سه تالار پذیرایی در مهاباد پلمب شد

مهاباد/بالویز/رییس مرکز بهداشت مهاباد گفت:سه تالار پذیرایی به دلیل برگزاری مراسم عروسی در وضعیت قرمز مقابله با کرونا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز“قاسم امینی” با اعلام این خبر اظهار داشت:مالکان این اماکن علی رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های جدی متولیان حوزه سلامت شهرستان،پنجشنبه گذشته نسبت به برگزاری بدون مجوز مراسم جشن و نقض پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرده بودند.

رییس مرکز بهداشت مهاباد،افزود:همچنین ۲ رستوران،یک قنادی و یک کبابی نیز به ترتیب به دلیل ارایه خدمات حضوری و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی متناسب با وضعیت قرمز پلمب شد.

وی ادامه داد:به تمام تالارها هشدارهای لازم در خصوص عدم برگزاری جشن‌های عروسی داده شده اما متاسفانه برخی از آنها مصوبات ستاد را نادیده می‌گیرند.

با توجه به شیوع کرونا و رنگبندی کرونایی شهرستان مهاباد در وضعیت قرمز قرار دارد که بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا مشاغل ۲،۳،۴ به مدت دو هفته تعطیل اعلام شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۷ -۰۸:۲۵:۱۴ / خبر ۲۵۳۵ / کد خبر ۱۲۰۳۴/ ج