کودک ۷ ساله مفقودی مهابادی به آغوش خانواده بازگشت

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از پیدا شدن کودک ۷ ساله مفقود شده مهابادی خبر داد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده” با اعلام این خبر گفت:دختر ۷ ساله ساکن روستای “محمود آباد”ناحیه منگور شرقی مهاباد با همکاری نیروهای مردمی پیدا شد. نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی مهاباد،افزود:این کودک […]

کودک 7 ساله مفقودی مهابادی به آغوش خانواده بازگشت

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از پیدا شدن کودک ۷ ساله مفقود شده مهابادی خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده” با اعلام این خبر گفت:دختر ۷ ساله ساکن روستای “محمود آباد”ناحیه منگور شرقی مهاباد با همکاری نیروهای مردمی پیدا شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی مهاباد،افزود:این کودک بعد از گم کردن مسیر خود در روستای “قوزلوی گه وره” توسط مردم منطقه پیدا شد.

“جلال محمود زاده ” با اشاره به اینکه این دختر ۷ ساله چند روز در کوههای منگور شرقی سرگردان بود،اظهار داشت:وضعیت جسمانی وی سالم گزارش شده و هم اکنون جهت معاینات پزشکی به بیمارستان اعزام شده است.

 روز یکشنبه دختر ۷ ساله ساکن روستای “محمود آباد” حوالی ساعت ۶ عصر از منزل خارج شده بود که طی تماس با نیروهای امداد و نجات هلال احمر و با همکاری اهالی روستا جستجو برای پیدا شدن وی آغاز و پس از چند روز توسط مردم پیدا شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۵ -۱۳:۲۷:۴۵ / خبر ۲۵۳۰/ کد خبر ۱۲۰۱۱ / چ 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)