دو باشگاه ورزشی در مهاباد پلمب شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،گفت:در راستای سلامت شهروندان و همچین برابر دستورات ستاد مبارزه با کرونا،دوباشگاه ورزشی این شهرستان پلمب شد. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر افزود:به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا دوباشگاه ورزشی در این شهرستان پلمب شد. رئیس اداره ورزش […]

دو باشگاه ورزشی در مهاباد پلمب شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،گفت:در راستای سلامت شهروندان و همچین برابر دستورات ستاد مبارزه با کرونا،دوباشگاه ورزشی این شهرستان پلمب شد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر افزود:به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا دوباشگاه ورزشی در این شهرستان پلمب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اشاره به اینکه به چندین باشگاه ورزشی شهرستان تذکر و اخطاریه در خصوص رعایت دستورات پروتکل های بهداشتی داده شده است،تصریح کرد:بر اساس تصمیم ستاد کرونای شهرستان همه‌ مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌های مهاباد به مدت دوهفته تعطیل هستند.

“قرنی مصطفی پور”یادآور شد:گروه‌های بازرسی ورزش و جوانان در شهرستان بر اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت می‌کنند و درصورت مشاهده هر گونه تخلف با خاطیان برخورد خواهد شد.

شهرستان مهاباد به دلیل رنگبندی کرونایی قرمز و بنا به تصمیمات ستاد کرونا مشاغل ۲،۳،۴،به مدت دو هفته تعطیل است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۵ – ۰۸:۰۰:۱۴/ خبر۲۵۲۸ / کدخبر۱۲۰۰۵ / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)