فرماندهی انتظامی مهاباد فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

مهاباد/بالویز/فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهاباد طی اطلاعیه ای فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ ستاد محمد توحیدی” ضمن تاکید بر حرمت ماه مبارک رمضان،متن زیر را منتشر کرد.  فرمانده انتظامی مهاباد در اطلاعیه‌ای حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و دعا و نیایش، ماه […]

فرماندهی انتظامی مهاباد فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

مهاباد/بالویز/فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهاباد طی اطلاعیه ای فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ ستاد محمد توحیدی” ضمن تاکید بر حرمت ماه مبارک رمضان،متن زیر را منتشر کرد.

 فرمانده انتظامی مهاباد در اطلاعیه‌ای حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و دعا و نیایش، ماه تزکیه و خودسازی را تبریک و با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اعلام داشت:روزه داران گرامی،در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها،تفرجگاه‌ها،معابر عمومی و … اکیداً خودداری کنند.

در پایان این اطلاعیه فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان و مسلمانان جهان و قطع زنجیره انتقال و کنترل بیماری کرونا،ازهمکاری مردم شریف ایران سلامی قدردانی و بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، پوشش نامتعارف) و اصول بهداشت فردی و اجتماعی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی تاکید کرد.

سرهنگ ستاد محمد توحیدی

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۴ – ۱۲:۰۸:۴۵ / خبر۲۵۲۶ / کد خبر ۱۱۹۹۸ / س