بیمارستان ۶۴ تخت خوابی اشنویه تا خرداد افتتاح می شود

مهاباد/بالویز/مدیر شبکە بهداشت و درمان اشنویە گفت:۵۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای اتمام بیمارستان ۶۴ تختخوابی اشنویه تخصیص یافت. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“زرزا “از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای اتمام بیمارستان ۶۴ تختخوابی اشنویه خبر داد و اظهار داشت:مجموع اعتبار هزینه شده این بیمارستان به ۳۶۰ میلیارد ریال خواهد رسید و […]

بیمارستان ۶۴ تخت خوابی اشنویه تا خرداد افتتاح می شود

مهاباد/بالویز/مدیر شبکە بهداشت و درمان اشنویە گفت:۵۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای اتمام بیمارستان ۶۴ تختخوابی اشنویه تخصیص یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“زرزا “از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای اتمام بیمارستان ۶۴ تختخوابی اشنویه خبر داد و اظهار داشت:مجموع اعتبار هزینه شده این بیمارستان به ۳۶۰ میلیارد ریال خواهد رسید و تا پایان خرداد ماه به اتمام می رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای ۱۰ بخش تخصصی خواهد بود ، افزود:این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث بوده و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده و مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۳۶۰ میلیارد ریال است.

شهرستان ۷۵ هزار نفری اشنویه در حال حاضر دارای یک بیمارستان ۲۵ تختخوابی است که ۱۲ پزشک متخصص در آن در حال فعالیت هستند،این شهرستان در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۲ – ۱۳:۲۸:۳۹ / خبر ۲۵۲۰ / کد خبر ۱۱۹۷۵ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)