بازارهای هفتگی مهاباد تا دو هفته تعطیل است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،اظهار داشت:به دلیل رنگبندی کرونایی شهرستان،تبدیل به رنگ قرمز و در راستای سیاست های ستاد مبارزه با کرونا،بازارهای هفتگی این شهرستان به مدت دو هفته تعطیل است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر گفت:با توجه به شروع پیک چهارم کرونا در اکثریت شهرهای ایران و […]

بازارهای هفتگی مهاباد تا دو هفته تعطیل است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،اظهار داشت:به دلیل رنگبندی کرونایی شهرستان،تبدیل به رنگ قرمز و در راستای سیاست های ستاد مبارزه با کرونا،بازارهای هفتگی این شهرستان به مدت دو هفته تعطیل است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر گفت:با توجه به شروع پیک چهارم کرونا در اکثریت شهرهای ایران و در جهت حفظ سلامتی شهروندان،بازارهای هفتگی این شهرستان به مدت دو هفته تعطیل است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،افزود:ایجاد محدودیت های کرونایی بنا به مقتضیات زمان و با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و حفظ جان آنها و جهت کاهش بحران ایجاد می شود.

“عارف خدرلو”با اشاره به اینکه هدف تمامی دستگاههای اجرایی کاهش و کنترل بیماری کرونا است،ادامه داد:بازارهای هفتگی به دلیل تجمع افراد و داد و ستد می تواند یکی از کانون های انتقال این بیماری باشد.

وی گفت:در بازارهای هفتگی اکثریت کسب ها از شهرهای همجوار جهت خرید فروش به این مراکز رفت و آمد می کنند تا اجناس خود را به فروش و یا اینکه اقدام به تهیه اقلام خود کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،با بیان اینکه تامین معیشت یکی از نیازهای خانواده است ،تصریح کرد:تعطیلی بازارهای هفتگی در جهت ارتقاء سلامت افراد و مبارزه با این ویروس است.

“عارف خدرلو”گفت:به محض بهبود شرایط و پس از بررسی کامل، این بازار ها دایر خواهد شد.

وی از شهروندان مهابادی درخواست کرد:با فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در اماکن عمومی،استفاده از ماسک و اجتناب از تردد های غیر ضروری دستگاههای اجرایی و کادر درمانی را همراهی و همیاری کنند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۲ – ۰۸:۰۵:۳۳ / خبر ۲۵۱۸ / کد خبر ۱۱۹۶۶ / ی

   

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)