واحدهای صنفی گروهای ۲،۳،۴،مهاباد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

مهاباد/بالویز/ رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد،گفت:با عنایت به تغییر وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا از زرد به قرمز گروههای شغلی ۲و ۳ و ۴ از یوم جاری تعطیل اعلام می گردد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“هاشم لاجانی”با اعلام این خبر اظهار داشت:با عنایت به تغییر وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا […]

واحدهای صنفی گروهای 2،3،4،مهاباد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

مهاباد/بالویز/ رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد،گفت:با عنایت به تغییر وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا از زرد به قرمز گروههای شغلی ۲و ۳ و ۴ از یوم جاری تعطیل اعلام می گردد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“هاشم لاجانی”با اعلام این خبر اظهار داشت:با عنایت به تغییر وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا از زرد به قرمز و شرایط خیلی پرخطر در سطح شهرستان مهاباد به منظور حفظ سلامت شهروندان و در راستای اجرای مصوبات مستتد ملی مقابله با کرونا کلیه واحدهای صنفی گروههای شغلی ۲و ۳ و ۴ از یوم جاری تعطیل اعلام می گردد.

فهرست‌ مشاغل گروه دوم :

بوستانها و مراکز تفریحی؛ پاساژهای سرباز و سربسته،بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ و بازارهای موقت )بازارهای روز و محلی، فروش انواع خودرو، موتور و دوچرخه؛ مراکز شماره گذاری اتومبیل؛ آرایشگاههای مردانه و زنانه؛ مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی؛ مراکز فروش فرش و موکت، کف پوش ها ،لوازم خانگی، تشک، پتو و روانداز، حوله و ملحفه ،پارچه، پرده، مبلمان و ملزومات مرتبط)اداری- منزل(،لوستر و چراغ، کابینت، درب و پنجره، تهویه، صنایع دستی ،تزیینات داخلی ساختمان؛ مراکز فروش کادویی، اسباب بازی و سرگرمی، لوازم التحریر؛ ظروف چینی، کریستال، پلاستیک ،بلورجات، ملامین، لوازم التحریر، کتاب و مجله، محصولات فرهنگی و کمک آموزشی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری. مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش،چرم و مصنوعات چرمی ،خرازی، خیاطی؛ آتلیه و عکاسی؛و خدمات فیلمبرداری؛ آژانس مشاور املاک؛ مراکز تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی،خوراکی، کافی شاپ ، با پذیرش مشتری شامل تمام گروههای مواد غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی، آبمیوه، خشکبار، شیرینی، ظروف یکبار مصرف؛ فروشندگان پرنده و ماهی های تزئینی. وسایل، ابزار و ملزومات شکار و صیادی. فروشگاه ملزومات و تجهیزات بدنسازی و ورزشی. فروشندگان طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، بدلیجات، ساعت. رنگ ساختمانی، صنعتی و خودرو. ظروف، صندلی، میز و سایر ملزومات کرایه ای. ابزار و یراق، قفل و لولا،وسایل توزین، فروش کالاهای دست دوم و سمساری. آموزشگاههای رانندگی.

فهرست مشاغل گروه  سوم

تالارهای پذیرایی؛ استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی؛ چــایخانــه ها و قهوه خانه ها بدون عرضه مواد دخانی این گروه در کل ساعات شبانه روز تعطیل می باشند، آموزشگاه های موسیقی و زبان با حضور ۱۱ نفر؛ موزهها،سینماها،تئاترها؛ مهد های کودک؛

فهرست مشاغل گروه چهارم

همایش‌ها، مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی،گیم نتها.

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد اعلام کرد:هر نوع بازگشایی یا تمدید مجدد محدودیت ها از طریق رسانه ها اعلام می گردد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۹ – ۲۳:۳۰:۱۰ / خبر ۲۵۱۶/ کد خبر ۱۱۹۴۵ /پ