هیچ بهانه ای برای برگزاری مراسم عروسی قابل قبول نیست

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:در شرایط بحرانی کرونا،هیچ بهانه ای برای برگزاری مراسم عروسی در مهاباد،قابل قبول نیست. به گزارش سرویس سلامت،سایت خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:برگزاری مراسم عروسی یکی از کانون های انتشار و افزایش مبتلایان به کرونا است. رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن انتقاد از […]

هیچ بهانه ای برای برگزاری مراسم عروسی قابل قبول نیست

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:در شرایط بحرانی کرونا،هیچ بهانه ای برای برگزاری مراسم عروسی در مهاباد،قابل قبول نیست.

به گزارش سرویس سلامت،سایت خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:برگزاری مراسم عروسی یکی از کانون های انتشار و افزایش مبتلایان به کرونا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن انتقاد از اجرایی نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، اظهار کرد:درراستای سلامت مردم با شدت کامل پروتکل های بهداشتی باید اجرایی و عملی شود.

“بهاء الدین حسینی” تصریح کرد:بر اساس بستری های روزانه به ازای هر ۱۰۰ هزار نفرجمعیت اگر ۲ نفربیمار کرونایی در بیمارستان بستری شود،رنگبندی آن شهر آبی ،۴ نفر زرد،۶نفر نارنجی و بیشتر از ۸ نفر قرمز خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به کاهش سن بیماران مبتلا به کرونا ،گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس ۷ هزار و ۳۸۹ نفر در این شهرستان مبتلا و ۳۵۰ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وی افزود:از مجموع فوت شده گان ۶۴ درصد دارای بیماری زمینه ای و ۳۶درصد داری بدون بیماری زمینه ای بوده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۱-۱۳:۵۲:۱۲/ خبر ۲۵۱۵/ کد خبر ۱۱۹۴۲ / ش