مسدود کردن راههای درون شهری زیرنظر کارشناس اجرا شود

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:جهت اجرای محدودیت های کرونایی و مسدود کردن راههای درون شهری مهاباد،زیر نظر کارشناسان اجرایی شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:پیش بینی و پیشگیری می تواند از اقدامات مهم در مدیریت بحران باشد و آینده نگری در خصوص یک پیامد می تواند به عنوان […]

مسدود کردن راههای درون شهری زیرنظر کارشناس اجرا شود

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:جهت اجرای محدودیت های کرونایی و مسدود کردن راههای درون شهری مهاباد،زیر نظر کارشناسان اجرایی شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:پیش بینی و پیشگیری می تواند از اقدامات مهم در مدیریت بحران باشد و آینده نگری در خصوص یک پیامد می تواند به عنوان یک نرم افزار کاربردی در انجام تسریع یک بحران به کار رود.

“سرهنگ محمد توحیدی”با اشاره به موافقت و کنترل مبادی ورودی شهرستان،تصریح کرد:با توجه به محدودیت های کرونایی،اجراء مسدود کردن مسیرهای داخل شهرستان باید با نظارت کارشناس انجام شود.

وی اشاره کرد:اجرای مسدود کردن خیابان های شهرستان باید طوری اجرا گردد که مانع خودروهای امدادی در مواقع اضطراری نشود.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد با اشاره به وضعیت موجود کرونایی و قرمز شدن شهرستان،اضافه کرد:برای کاهش و پیشگیری و مبارزه با این بیماری نیاز به تلاش بیشتر تمامی دستگاههای اجرایی و شهروندان است.

شهرستان مهاباد از نظر رنگبندی کرونایی در حال حاضراز حالت زرد به قرمز تبدیل شده است .

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۱ – ۱۰:۵۵:۳۵ / خبر ۲۵۱۴ / کد خبر ۱۱۹۳۹ / ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)