برگزاری نماز جمعه شهر و روستاهای مهاباد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

مهاباد/بالویز/امام جمعه مهاباد،گفت:نماز جمعه شهر و روستاهای مهاباد به دلیل شیوع موج چهارم کرونا و قرمز شدن این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است. به گزارش سرویس اجتماعی،سیاسی،سایت خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی” با اعلام این خبر اظهار داشت:هدف تمامی مسئولین اجرایی کشور و مردم این است که از این بحران به وجود آمده با همکاری […]

برگزاری نماز جمعه شهر و روستاهای مهاباد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

مهاباد/بالویز/امام جمعه مهاباد،گفت:نماز جمعه شهر و روستاهای مهاباد به دلیل شیوع موج چهارم کرونا و قرمز شدن این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش سرویس اجتماعی،سیاسی،سایت خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی” با اعلام این خبر اظهار داشت:هدف تمامی مسئولین اجرایی کشور و مردم این است که از این بحران به وجود آمده با همکاری و همیاری همدیگر سربلند و پیروز بیرون آمده و با استعانت از درگاه خداوند بر این ویروس پیروز شویم.

امام جمعه مهاباد،افزود:با توجه به شیوع موج چهارم کرونا ویروس،بسیاری از کشورها در مهارکردن این موج ناتوان مانده اند زیرا ویروس جهش یافته انگلیسی دارای سرایت انتقال سریعتری است.

وی با اشاره به اینکه مردم مهاباد در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی همکاری خوبی با دستگاههای اجرای داشتنه اند،تصریح کرد:محدود کردن مبادی ورودی و خروجی شهر باید با شدت بیشتری کنترل شود.

“ماموستا عبدالسلام امامی” اضافه کرد:کنترل کردن میدان استقلال به دلیل فروش گیاهان خوراکی بهاری باید در اولویت کاری دستگاههای اجرایی قرار گیرد زیرا به دلیل تجمع افراد و خرید و فروش این محصولات خوراکی خطر افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در این نقطه از شهر به گوش می رسد.

وی همدلی و همراهی را رمز پیروزی و نجات بر این بیماری اعلام کرد و گفت:هر نوع ساده انگاری و سرپیچی از دستور العمل ها می تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۰ -۱۰:۱۸:۴۳ / خبر۲۵۱۱ / کد خبر ۱۱۹۲۹ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)