سلامت شهروندان اولویت تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان مهاباد است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:پایبندی به پروتکل های بهداشتی و استفاده از ابزار محدودیت ها،هدف سلامت شهروندان مهابادی است. به گزارش سرویس سیاسی،اجتماعی،سایت خبری بالویز“عارف خدر لو “در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان مهاباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای ستاد برگزار شد،اظهار داشت:پشت سر […]

سلامت شهروندان اولویت تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان مهاباد است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:پایبندی به پروتکل های بهداشتی و استفاده از ابزار محدودیت ها،هدف سلامت شهروندان مهابادی است.

به گزارش سرویس سیاسی،اجتماعی،سایت خبری بالویز“عارف خدر لو “در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان مهاباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای ستاد برگزار شد،اظهار داشت:پشت سر گذاشتن سه موج کرونا با همت و همیاری مردم و دستگاههای اجرایی شهرستان اجرا شد و این نشان از درایت همکاری مردم و مسئولین اجرایی است.

“عارف خدر لو” با اشاره به اینکه مبارزه علیه شکست کرونا ما را  وارد موج چهارم کرده است،اظهار داشت: شهرستان مهاباد از حالت رنگ زرد به رنگ قرمز تبدیل شد و این نمی تواند خبر خوشی برای شهرستان از نظر اقتصادی و جنبه روانی مردم باشد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،افزود:تصورات و ساده انگاری اینکه ویروس کرونا تضعیف شده است یک فرضیه ساده است ،زیرا این تصورات نتنها نمی تواند جلوی شیوع بیماری را بگیرد بلکه موجب افزایش مبتلایان نیز می شود.

وی با بیان اینکه رنگبندی کرونایی شهرها جزء اختیارات شهرستان نیست ،ادامه داد:با تغییر رنگبندی شهرها می توان قوانین و محدودیت ها را در جهت کاهش بیماری کووید اجرا کرد.

“عارف خدرلو”تصریح کرد:برای مبارزه و از بین بردن کرونا ویروس ملاک رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی توسط مردم و نظارت دستگاههای اجرایی بر واحد های تابعه خود است و این مستلزم نظارت دقیق و مداوم می باشد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال گذشته شهرستان کمترین بستری های کرونا را داشت،گفت:تعامل بین دستگاههای اجرایی شهرستان،اجراکردن دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی،همکاری وهمیاری مردم و مسولین،کنترل ورود و خروج مبادی شهر،فرهنگ سازی ،استفاده از پتانسل های موجود شهرستان از جمله رسانه ها و انجام وظایف محوله می تواند در سلامت شهروندان نقش بسزایی داشته باشد.

“عارف خدرلو” از شهروندان مهابادی درخواست کرد:با توجه به اهمیت موضوع و شرایط به وجود آمده استفاده از ماسک ،عدم حضور در مجالس عروسی و عزا و اماکن عمومی،اجرای پروتکل های بهداشتی ،توصیه های کارشناسان بهداشت و درمان در کاهش و مبارزه با بیماری کووید را جدی گرفته و کادر درمانی شهرستان را همراهی کنند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب استان واقع شده است بر اساس آمار منتشر شده تا اکنون ۷هزارو ۳۸۹ نفر مبتلا به بیماری کرونا در مهاباد مثبت اعلام شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۲۰ – ۰۸:۰۵:۱۰ / خبر ۲۵۱۰/ کد خبر ۱۱۹۲۶/ ج

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)