حاشیه دریاچه سد مهاباد از زباله پاکسازی شد

حضور مردم در روز طبیعت در حاشیه دریاچه سد مهاباد،موجب ماندن زباله های در کنار سد شده بود

مهاباد/بالویز/ معاون خدمات شهری مهاباد،گفت:حاشیه سد مهاباد در محور مهاباد-پیرانشهر با همکاری حامیان محیط زیست و عوامل خدمات شهری شهرداری مهاباد پاکسازی شد.

به گزارش سرویس محیط زیست،سایت خبری بالویز“عزیز عزیز نژاد” با اعلام این خبر،اظهار داشت:با همکاری تعدادی از شهروندان و دوستداران محیط زیست مهاباد،عوامل خدمات شهری شهرداری،حاشیه دریاچه سد مهاباد،از وجود زباله های به جا مانده روز طبیعت پاکسازی شد.

معاون خدمات شهری مهاباد،افزود:حضور مردم در روز طبیعت در حاشیه دریاچه سد مهاباد،موجب ماندن زباله های در کنار سد شده بود که به مدت ۷ کیلومتر محور مهاباد- پیرانشهر پاکسازی شد.

“عزیز نژاد” با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ نفر جهت پاکسازی حضور داشتند،تصریح کرد:در مرحله دوم پاکسازی بیش از ۵ تن زباله توسط دوستداران جمع آوری شد.

وی ادامه داد:این دومین مرحله از پاکسازی اطراف سد مهاباد بود که با هدف حفظ محیط زیست و با همکاری و همت نهادهای مردمی انجام شد

 روز یک شنبه هفته جاری نیز پاکسازی مسیر دیگر سد در حدفاصل تاقه دار تا جزیره طی فراخوان اعلام شده با همراهی علاقه مندان به محیط زیست انجام و ۵ تن زباله جمع آوری شد.

حاشیه دریاچه سد مهاباد یکی از مکان های گردشگری این شهرستان به شمار می رود که پذیرای مسافران و شهروندان در اوقات سال است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۸ – ۰۸:۰۰:۰۰/ خبر ۲۵۰۵ / کد خبر ۱۱۸۹۶ / چ