انجام ۲۰ ماموریت در روز طبیعت توسط فوریت های پزشکی سردشت

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت،گفت:۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت ۲۰ ماموریت توسط تلاشگران فوریت های پزشکی این شهرستان انجام شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“روژان قادری”اظهار کرد:همزمان با ۱۳ فروردین مصادف با روزطبیعت، واحد فوریت های پزشکی همچون سالهای گذشته با آماده باش کامل تیم های جداگانه متشکل از ۶ […]

انجام 20 ماموریت در روز طبیعت توسط فوریت های پزشکی سردشت

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت،گفت:۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت ۲۰ ماموریت توسط تلاشگران فوریت های پزشکی این شهرستان انجام شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“روژان قادری”اظهار کرد:همزمان با ۱۳ فروردین مصادف با روزطبیعت، واحد فوریت های پزشکی همچون سالهای گذشته با آماده باش کامل تیم های جداگانه متشکل از ۶ پایگاه شهری و جاده ای در قالب دو نفر از هر پایگاه به همراه  دستگاههای آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز در جهت امداد رسانی فوری به مصدومین وبیماران احتمالی در آماده باش کامل بودند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت،افزود:روزطبیعت امسال یکی از پر حادثه ترین روزهای طبیعت طی چند سال گذشته در این شهرستان بود،در این روز تعداد ۲۰ ماموریت منجر به اعزام آمبولانس شامل ۱۵ مورد تصادف و حادثه ، ۵ مورد بیماری که از این تعداد دو مورد از بیماری ها ایست قلبی تنفسی بودند که متاسفانه منجر به فوت آنها گردید را داشتیم .

‍”روژان قادری” با اشاره به اینکه امسال در روز طبیعت در تصادفات و سوانح خوشبختانه هیچ فوتی نداشتیم ،تصریح کرد:۱۰ مورد مشاوره تلفنی توسط همکاران فوریت های پزشکی در روز طبیعت صورت گرفت.

وی از حضور بموقع و تلاش نیروهای انتظامی که در جهت تامین و برقراری امنیت و آرامش در محلهای حادثه خیز و پرتردد سطح شهرستان خصوصا اورژانس بیمارستان امام خمینی حضور وفعالیت نمودند تقدیر وتشکرکرد.

شهرستان سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۷ – ۱۰:۵۳:۴۸ / خبر ۲۵۰۳ / کد خبر ۱۱۸۸۸ / س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)