کشف بیش از ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان ۲۲۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مهاباد حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه […]

کشف بیش از 200 هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان ۲۲۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مهاباد حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو مشکوک شده و به آنها دستور توقف دادند.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد افزود: پس از بازرسی از این خودروها این میزان از انواع سیگار قاچاق کشف و در این رابطه علاوه بر توقیف خودروها حامل کالای قاچاق، ۲ نفر از متهمان نیز دستگیر شدند.

وی ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی این شهرستان شده است.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که با جمعیت بیش از ۲۴۰ هزار نفر در جنوب استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۷ – ۰۸:۰۳:۵۶ / خبر ۲۵۰۲ / کد خبر ۱۱۸۸۵ / س

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)