فرماندار مهاباد با دبیر بازنشسته و خوش نام مهابادی دیدار کرد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد جهت پاسداشت و مقام شامخ چهره های شاخص مهاباد با سلیمان شاطریان دبیر بازنشسته و خوش نام مهابادی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز“عارف خدرلو “فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به همراه جمعی از مسئولین با حضور در منزل این معلم مهابادی باوی دیدار و […]

فرماندار مهاباد با دبیر بازنشسته و خوش نام مهابادی دیدار کرد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد جهت پاسداشت و مقام شامخ چهره های شاخص مهاباد با سلیمان شاطریان دبیر بازنشسته و خوش نام مهابادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز“عارف خدرلو “فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به همراه جمعی از مسئولین با حضور در منزل این معلم مهابادی باوی دیدار و گفتگو کرد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،در این دیدار اظهار داشت:چهره های شاخص، جزء سرمایه های ارزشمند و تکرار ناپذیر هر جامعه هستند و بی شک همه ما مدیون تلاش های این افراد هستیم.

“عارف خدرلو”افزود: تلاش و خدمتگزاری به مردم یکی از اهداف چهرهای شاخص درهر زمینه ای است که خود نام نکو به همراه دارد.

سلیمان شاطریان مسن ترین فرهنگی شهرستان مهاباد است که با ۶۰ سال سابقه تدریس به او عنوان ˈشیخ الرئیس معلمانˈ این شهرستان لقب داده اند.

وی که بیش از ۶۰ سال از عمر خود را صرف آموزش و تعلیم دانش آموزانش کرده و هم اکنون نیز به این امر مقدس می پردازد متولد سال ۱۳۱۱ و دارای مدرک تحصیلی لیسانس ریاضی از دانشسرای عالی تهران است.

وی در سال ۱۳۳۳ به استخدام آموزش و پرورش درآمده و پس از ۴۰ سال تدریس در سال ۱۳۷۳ بازنشسته شد، اما پس از بازنشستگی هم همچنان به تدریس درس ریاضی در مدارس غیرانتفاعی این شهر از جمله مدارس اسراء و بیان مشغول است.

وی اولین فردی است که در شهرستان مهاباد موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته ریاضی شده است و نخستین دبیر ریاضی در این شهرستان شناخته می شود.

این معلم تلاشگر در سال ۱۳۸۷ نیز به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده است و از بانیان تاسیس دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور در این شهرستان محسوب می شود.

چند روز پیش نیز “عارف خدرلو” از هنرمند موسیقی و فلکور کوردی ابراهیم قادری و قاسم موید زاده شاعر ،نویسنده و طنز پرداز و فرهنگی شهرستان دیدار و با اهدای لوح تقدیر از آنها قدر دانی کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۶ -۰۸:۰۵:۱۰ / خبر ۲۴۹۹ / کد خبر ۱۱۸۷۴ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)