یک واحد کبابی متخلف در بانه پلمب شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بانه گفت:یک واحد کبابی به دلیل عرضه گوشت فاسد در این شهرستان پلمب شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“علی سور” اظهار داشت:با تلاش پرسنل دامپزشکی بانه ۱۹۰ کیلو گرم گوشت فاسد کشف و موجب پلمب کبابی در این شهر شد.   رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بانه ،افزود:بازرسان بهداشتی این شبکه با […]

یک واحد کبابی متخلف در بانه پلمب شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بانه گفت:یک واحد کبابی به دلیل عرضه گوشت فاسد در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“علی سور” اظهار داشت:با تلاش پرسنل دامپزشکی بانه ۱۹۰ کیلو گرم گوشت فاسد کشف و موجب پلمب کبابی در این شهر شد.  

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بانه ،افزود:بازرسان بهداشتی این شبکه با مراجعه به یک واحد کبابی مقدار ۱۹۰ کیلو گرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف و فاسد را کشف و ضبط کردند. 

“علی سور”تصریح کرد: با شکایت این شبکه علیه متصدی یک واحد کبابی برای استفاده از گوشت فاسد و غیر قابل مصرف به مراجع قضائی واحد یاد شده تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بانه،عنوان کرد: مقام قضائی پس از محرز شدن اسناد و ادله تخلف فرد یاد شده، دستور پلمب واحد کبابی را صادر که در حضور نماینده اداره اماکن دستور به مرحله اجرا درآمد.

او  افزود:این اقدام در ادامه بازدید‌های طرح نوروزی اکیپ‌های بهداشت عمومی این شبکه از مراکز عرضه مواد غذایی صورت گرفته و این روند با جدیت دنبال می‌شود.

شهرستان بانه یکی از شهرهای استان کردستان است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۵ – ۱۰:۵۳:۴۶ / خبر ۲۴۹۸/ کد خبر ۱۱۸۶۷ / ی