توقیف ۹ خودروی حامل مرغ زنده در مهاباد

مهاباد/بالویز/به علت شیوع بیماری طیور و در راستای حفظ سلامتی شهروندان علاوه بر توقیف ۹ خودروی حامل مرغ زنده ،۲۰ مرکز عرضه نیز در مهاباد پلمب شد. به گزارش سرویس سلامت،سایت خبری بالویز“عباس آغاز”با اعلام این خبر افزود:طی سال گذشته با توجه به کنترل بیماری های طیور ،تیم نظارتی علاوه برتوقیف ۹ خودروی حامل مرغ […]

توقیف 9 خودروی حامل مرغ زنده در مهاباد

مهاباد/بالویز/به علت شیوع بیماری طیور و در راستای حفظ سلامتی شهروندان علاوه بر توقیف ۹ خودروی حامل مرغ زنده ،۲۰ مرکز عرضه نیز در مهاباد پلمب شد.

به گزارش سرویس سلامت،سایت خبری بالویز“عباس آغاز”با اعلام این خبر افزود:طی سال گذشته با توجه به کنترل بیماری های طیور ،تیم نظارتی علاوه برتوقیف ۹ خودروی حامل مرغ زنده،اقدام به پلمب ۲۰ مرکز این محصول پروتئینی کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد،افزود:تیم های نظارتی متشکل از اتاق اصناف،جهاد کشاورزی،اماکن و شبکه دامپزشکی ،به صورت مستمر نظارت کرده و در صورت مشاهده،با متخلفان اعمال قانون صورت می گیرد.

“عباس آغاز “ادامه داد:فروش مرغ زنده در بازار و توسط دوره گردان یکی از معظلات سلامتی و تهدیدی برای شهروندان و بهداشت عمومی محیط است.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد،با اشاره به اینکه شهروندان می توانند برای تهیه مرغ از مراکز عرضه بهداشتی اقدام کنند،تصریح کرد:فروش مرغ زنده بدون رعایت دستور العمل های بهداشتی کشتار می شود و این کشتار سلامت شهروندان را به خطر می اندازد. 

“عباس آغاز” از شهروندان درخواست کرد:هرگونه مراتب غیر بهداشتی و گران فروشی را به شماره ‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند.

مهاباد با بیش از ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و در زمینه تولید محصولات دامی از جمله مرغ گوشتی از شهرستان ‌های پیش رو در منطقه به شمار می‌رود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۴ – ۰۸:۰۵:۱۵ / کدخبر ۲۴۹۴/ کدخبر۱۱۸۴۲/ ش

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)