بیش از ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:ماموران انتظامی مهاباد،۲۴ کیلو گرم مواد مخدر را در یکی از محور های موصلاتی این شهرستان کشف کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده “اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی در حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های […]

بیش از 20 کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:ماموران انتظامی مهاباد،۲۴ کیلو گرم مواد مخدر را در یکی از محور های موصلاتی این شهرستان کشف کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده “اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی در حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه مینی‌بوس مشکوک شده و با رعایت تمامی جوانب احتیاطی دستور ایست صادر می‌کنند که راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه می‌دهد.

او افزود:در نهایت با استفاده از موانع مصنوعی خودرو متوقف و در بررسی از آن، مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

“سرهنگ علیزاده” تصریح کرد:خودروی توقیف شده به پارکینگ منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۴ – ۱۵:۴۸:۵۱ / خبر ۲۴۹۶ / کد خبر ۱۱۸۴۴ / ج