کمبود‌های بیمارستان امام خمینی سردشت برطرف می‌شود

مهاباد/بالویز/ معاون درمان وزارت بهداشت و آموزش پزشکی از برطرف کردن کمبود‌های بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت،خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“قاسم جان بابایی “در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی سردشت،گفت:بخش آی سی یو و اتاق عمل بیمارستان امام خمینی سردشت نیاز به بازبینی و توسعه دارد و آن‌ها را به دستگاه‌ها و […]

کمبود‌های بیمارستان امام خمینی سردشت برطرف می‌شود

مهاباد/بالویز/ معاون درمان وزارت بهداشت و آموزش پزشکی از برطرف کردن کمبود‌های بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت،خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“قاسم جان بابایی “در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی سردشت،گفت:بخش آی سی یو و اتاق عمل بیمارستان امام خمینی سردشت نیاز به بازبینی و توسعه دارد و آن‌ها را به دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز به ویژه تخت‌های بستری بیماران کرونایی، توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات به روز عمل‌های ارتوپدی مجهز می‌کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،اظهار داشت:با توجه نیاز شهر و قدیمی بودن دستگاه سی تی اسکن موجود،دستگاه به روزتر و پیشرفته را به عنوان مکمل دستگاه اول در اختیار بیمارستان امام خمینی سردشت قرار خواهیم داد.

او افزود:با توجه به دوری شهرستان از مراکز درمانی و وجود جانبازان شیمیایی کمبود‌های این بیمارستان از جمله تجهیزات و دستگاه‌های آندوسکوپی، کلونوسکوپی، سونوگرافی، ساخت بخش تصویر برداری برطرف می‌شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت بااشاره به مدیریت کرونا در سردشت نیز اظهار داشت:اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت کرونا در سردشت رضایتبخش است و تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۳ – ۱۱:۴۵:۲۳ / خبر ۲۴۹۲ / کد خبر ۱۱۸۴۱ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)