پنج فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران نوروزی می‌شود

مهاباد/بالویز/رییس حوزه هنری کردستان گفت:در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ پردیس سینمایی بهمن سنندج باز بوده و پنج فیلم در سانس‌های مختلف در این پردیس اکران نوروزی می‌شود. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“امین مرادی” اظهار داشت: فیلم‌های تک‌خال به کارگردانی مهدی ژورک و نویسندگی احمد نجیب‌زاده، خورشید به کارگردانی مجیدمجیدی و تهیه‌کنندگی امیر بنان […]

پنج فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران نوروزی می‌شود

مهاباد/بالویز/رییس حوزه هنری کردستان گفت:در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ پردیس سینمایی بهمن سنندج باز بوده و پنج فیلم در سانس‌های مختلف در این پردیس اکران نوروزی می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“امین مرادی” اظهار داشت: فیلم‌های تک‌خال به کارگردانی مهدی ژورک و نویسندگی احمد نجیب‌زاده، خورشید به کارگردانی مجیدمجیدی و تهیه‌کنندگی امیر بنان و لاله به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد، تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و نویسندگی جلیل عرفان‌منش از جمله فیلم‌هایی هستند که در ایام نوروز اکران می‌شود.

وی افزود:در ایام نوروزهمچنین فیلم‌های هفته‌ای یک بار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و خون شد به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی درپردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج افزود: از میان این فیلم‌ها، تک خال و هفته‌ای یک بار آدم باش دارای ژانر کمدی و لاله خون شد و خورشید دارای ژانر اجتماعی هستند و هر کدام در چند سانس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شوند.

وی افزود: پردیس سینمایی بهمن سنندج بدون در نظر گرفتن جمعیت و تعداد سینما در میان سینما‌های حوزه هنری کشور پس از کلان شهر‌های تهران، اصفهان و مشهد بیشترین تعداد مخاطب را در ایام نوروز ۹۷ داشت.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۱ – ۱۱:۱۲:۴۵ / خبر ۲۴۸۶ / کد خبر ۱۱۸۱۲ / چ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)