در سال گذشته بیش از ۴۰۰ حادثه در مهاباد رخ داد

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد،گفت:در سال گذشته ۴۷۵ مورد حادثه در مهاباد رخ داد که بیشترین حوادث مربوط به آتش سوزی بوده است. به گزارش سرویس حوادث،”رحمن احمدی”در گفتگو با پایگاه خبری بالویز،با اشاره به اینکه در سال گذشته طی این حوادث به ۲۰۱ نفر امداد رسانی شده است، اظهار داشت:از این […]

در سال گذشته بیش از 400 حادثه در مهاباد رخ داد

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد،گفت:در سال گذشته ۴۷۵ مورد حادثه در مهاباد رخ داد که بیشترین حوادث مربوط به آتش سوزی بوده است.

به گزارش سرویس حوادث،”رحمن احمدی”در گفتگو با پایگاه خبری بالویز،با اشاره به اینکه در سال گذشته طی این حوادث به ۲۰۱ نفر امداد رسانی شده است، اظهار داشت:از این تعداد حوادث رخ داده در سال گذشته ۲۹۰ مورد آتش سوزی و ۱۸۵ مورد امداد و نجات بود که در این عملیات‌ها ۱۱۴ نفر توسط نیرو‌های آتش نشانی نجات پیدا کردند، ۶۵ نفرمصدوم شدند و متأسفانه ۲۲ نفر هم جان باختند.

“احمدی” افزود:ازمجموع حوادث رخ داده در سال گذشته ۵۵ مورد خارج از محدوده شهری بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد،تصریح کرد: آتش سوزی با ۲۹۰ مورد در صدر حوادث رخ داده سال گذشته قرار داشت که ۱۸۱ مورد آتش سوزی پوشش گیاهی، ۳۶ مورد آتش سوزی منازل مسکونی، ۵۰ مورد آتش سوزی اماکن غیر مسکونی و ۲۳ مورد آتش سوزی خودرو و موتورسیکلت بود.

“احمدی” ادامه داد:در سال گذشته ٣٢ مورد تصادفات و واژگونی و ۱۵ مورد گیر کردن در آسانسور‌ها نیز اتفاق افتاده است.

او عنوان کرد:علاوه بر این در سال گذشته دو مورد سیل و آبگرفتگی، ٣ مورد غرق شدگی و جستجو در آب، یک مورد آواربرداری، ٤ مورد سقوط افراد در چاه و چاله، یک مورد گازگرفتگی و ٨ مورد نشت گاز و سیلندر روی داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اجرای ۱۳ مانور رسمی و ۶۰کلاس آموزشی را از اقدامات این سازمان در سال ۹۹ اعلام کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۱ / ۰۸:۰۹:۱۴ / خبر ۲۴۸۵ / کد خبر ۱۱۸۰۸ / چ