فعالیت ٢٠ پایگاه هلال ‌احمر آذربایجان غربی در ایام نوروز

مهاباد/بالویز/مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجانغربی گفت:در طول تعطیلات نوروزی جمعیت هلال احمر استان با  استقرار ۲۰ پایگاه امداد و نجات در خدمت مسافران و هموطنان خواهد بود. به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز“امیر جعفرزاده” افزود:در طرح امداد و نجات نوروزی، یکهزار و ۷۶۴ نفرروز از نجاتگران در پایگاههای امداد و نجات در سطح استان […]

فعالیت ٢٠ پایگاه هلال ‌احمر آذربایجان غربی در ایام نوروز

مهاباد/بالویز/مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجانغربی گفت:در طول تعطیلات نوروزی جمعیت هلال احمر استان با  استقرار ۲۰ پایگاه امداد و نجات در خدمت مسافران و هموطنان خواهد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز“امیر جعفرزاده” افزود:در طرح امداد و نجات نوروزی، یکهزار و ۷۶۴ نفرروز از نجاتگران در پایگاههای امداد و نجات در سطح استان برای پاسخگویی به حوادث احتمالی حضور خواهند داشت.

“جعفرزاده” اظهارداشت:این طرح از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه با هدف کاهش تلفات در طول تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد:۱۶ پایگاه جاده‌ای، دو پایگاه کوهستانی ، یک پایگاه امداد هوایی و یک تیم واکنش سریع در محورهای ارتباطی استان در این طرح فعال بوده و به هموطنان خدمات امدادی ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجانغربی اضافه کرد:در این طرح ۵۱ دستگاه خودرو شامل۱۷ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی نجات و ۲۲ دستگاه خودرو امدادی پشتیبان خدمات امدادی ارائه خواهد کرد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۰ -۱۲:۰۵:۴۵ / خبر ۲۴۸۴ / کدخبر ۱۱۸۰۲ / س