پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در طی پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام را تبریک گفت.  به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری بالویز“معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است؛ امنیت، […]

پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در طی پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام را تبریک گفت. 

به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری بالویز“معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان و تبدیل این کشور به جزیره ثبات در منطقه بحران زده خاورمیانه، حاصل خون شهیدان ، فداکاری ایثارگران  وتلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس  نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا “سربازان گمنام امام زمان(عج)”  است که  مدال افتخار گمنامی یوسف زهرا (س) را بر سینه دارند و همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام، آرامش وامنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می نمایند .

به طور یقین تلاشهای ارزنده اتان چشمگیر و قابل تقدیر می باشد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدرعرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، “هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)” را به رهبری فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند ،  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

عارف خدرلو

فرماندار ویژه و رئیس شورای تامین شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۸ – ۲۰:۱۵:۲۳ / خبر ۲۴۸۲ / کد خبر ۱۱۷۹۱ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)