برگزاری هرگونه همایش و گردهمایی کوهنوردی در ایام نوروز در مهاباد ممنوع است

مهاباد/بالویز/رئیس هئیت کوهنوردی مهاباد گفت:به دلیل خطر شیوع موج چهارم کرونا برگزاری هرگونه همایش کوهنوردی در ایام نوروز ممنوع است. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“افشرده دل”با اعلام این خبر افزود:با توجه به گسترش ویروس کرونا و به صدا درآمدن زنگ خطر شیوع موج چهارم این ویروس ستاد مبارزه با کرونا طی مصوبه‌ای اعلام کرد […]

برگزاری هرگونه همایش و گردهمایی کوهنوردی در ایام نوروز در مهاباد ممنوع است

مهاباد/بالویز/رئیس هئیت کوهنوردی مهاباد گفت:به دلیل خطر شیوع موج چهارم کرونا برگزاری هرگونه همایش کوهنوردی در ایام نوروز ممنوع است.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“افشرده دل”با اعلام این خبر افزود:با توجه به گسترش ویروس کرونا و به صدا درآمدن زنگ خطر شیوع موج چهارم این ویروس ستاد مبارزه با کرونا طی مصوبه‌ای اعلام کرد برگزاری هرگونه همایش و گردهمایی کوهنوردی در ایام نوروز ممنوع است. 

 رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد بیان کرد: با توجه به وضعیت تغییر رنگبندی کرونایی شهرهای کشور وضعیت شیوع کرونا ویروس در مهاباد،فعالیت کوهنوردی تا اطلاع ثانوی تعطیل است. 

افشردل ادامه داد: هر گونه عادی انگاری با طغیان بیماری و آغاز موج جدید بیماری کرونا در شهرستان منجر خواهد شد و با توجه به وضعیت شهرستان فعالیت‌های اقتصادی شهروندان تحت تاثیر شرایط زرد، نارنجی و قرمز برای اعمال محدویت‌های بیشتر در گروه‌های شغلی متفاوت می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد به شهروندان توصیه کرد طی این مدت از انجام فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

شهرستان مهاباد با دارا بودن کوههای مرتفع یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که موجب شده است طرفداران رشته کوهنوردی در این شهرستان فعالیت های ورزشی صعودی داشته باشند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۹ -۱۵:۲۳:۴۹/ خبر۲۴۸۱ / کدخبر۱۱۷۸۸/ د

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)