اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور/ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها

مهاباد/بالویز/ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۴ را در خصوص ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی روستا ها و تیره های عشایری منتشر کرد. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز” به آگاهی هم میهنان می‌رساند با توکل به خداوند متعال  انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود. همچنین […]

اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور/ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها

مهاباد/بالویز/ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۴ را در خصوص ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی روستا ها و تیره های عشایری منتشر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز” به آگاهی هم میهنان می‌رساند با توکل به خداوند متعال  انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

همچنین ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۶/فروردین ماه/۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یک شنبه تاریخ ۲۲/فروردین ماه/۱۴۰۰ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

لذا با توجه به اینکه اسکن و تحویل مدارک  زمان بر خواهد بود.از همه داوطلبین و کاندیداهای عزیز تقاضا می شود ،مدارک ذیل را در اسرع وقت تحویل دهیار روستا بدهند یا شخصا به بخشداری مراجعه نمایند.

۱_کپی کارت ملی و شناسنامه

۲_گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد.

۳_یک قطعه عکس ۳×۴

۴-آخرین مدرک تحصیلی

جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه  به پلیس +۱۰ یا دفاتر خدمات قضایی مراجعه فرمایند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۹ – ۱۰:۵۳:۴۸/ خبر ۲۴۸۰ / کدخبر۱۱۷۸۳/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)