تداوم منع تردد شبانه در برخی از شهرهای استان آذربایجان غربی

مهاباد/بالویز/رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی آذربایجان غربی از ممنوعیت تردد شبانه خودروها در ایام نوروز در برخی از شهرهای استان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” سرهنگ عباس فرمانی” گفت:ممنوعیت تردد شبانه در همه شهر‌های استان از ساعت ۹ شب تا چهار صبح همچنان پابرجاست و متخلفان، اعمال قانون می‌شوند. او افزود:خودرو‌هایی که […]

تداوم منع تردد شبانه در برخی از شهرهای استان آذربایجان غربی

مهاباد/بالویز/رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی آذربایجان غربی از ممنوعیت تردد شبانه خودروها در ایام نوروز در برخی از شهرهای استان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” سرهنگ عباس فرمانی” گفت:ممنوعیت تردد شبانه در همه شهر‌های استان از ساعت ۹ شب تا چهار صبح همچنان پابرجاست و متخلفان، اعمال قانون می‌شوند.

او افزود:خودرو‌هایی که بین این ساعات در معابر شهری آذربایجان غربی تردد کنند،توسط پلیس یا با استفاده از دوربین‌های نظارتی جریمه خواهند شد.

“سرهنگ فرمانی” با اشاره به اینکه جریمه تخلف از این ممنوعیت نیز ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم،با توجه به وضعیت کرونایی موجود و شیوع بیماری کووید ۱۹ از شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها پرهیز کنند.

او ادامه داد: امسال در چهار شهر ارومیه، نقده، چایپاره و ماکو وضعیت نارنجی کرونایی وجود دارد که به همین علت، ورود و خروج به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۴ – ۱۱:۵۸:۴۵/ خبر ۲۴۶۴ / کدخبر ۱۱۷۱۲ / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)