بیش از ۱۹۰ داوطلب در “انتخابات شورا” مهاباد کاندید شدند

مهاباد / بالویز / فرماندار شهرستان  مهاباد گفت: ۱۹۷ داوطلب در شهرستان مهاباد برای عضویت در شورا‌های شهر و روستا کاندیدا شدند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” اظهار داشت:بر اساس آخرین آمار دریافتی ۱۹۷ نفر برایانتخابات شورا‌های شهر و روستا  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۹ درصد مرد و ۱۱درصد […]

بیش از 190 داوطلب در "انتخابات شورا" مهاباد کاندید شدند

مهاباد / بالویز / فرماندار شهرستان  مهاباد گفت: ۱۹۷ داوطلب در شهرستان مهاباد برای عضویت در شورا‌های شهر و روستا کاندیدا شدند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” اظهار داشت:بر اساس آخرین آمار دریافتی ۱۹۷ نفر برایانتخابات شورا‌های شهر و روستا  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۹ درصد مرد و ۱۱درصد زن هستند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد افزود: ارومیه با ۳۰۷ نفر، مهاباد با ۱۹۷، بوکان ۱۵۲ و خوی با ۱۳۸ نفر چهار شهری هستند که به ترتیب بیشترین ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه میزان نام نویسی داوطلبان در مقایسه با دوره گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است،عنوان کرد:میانگین سنی داوطلبان ۴۰ سال و میانگین تحصیلات شرکت کنندگان نیز فوق دیپلم است.

“خدرلو” اذعان کرد: نتایج تأیید صلاحیت داوطلبان “هشتم اردیبهشت ماه”سال جاری اعلام خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۳ -۸:۱۳:۲۶ / خبر ۲۴۶۰ / کد خبر ۱۱۶۹۶ / س

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)