نخستین جایزه پینووس با محوریت نوروز در کردستان

مهاباد/بالویز/رئیس کمیسیون گردشگری،اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج گفت:نخستین جایزه رسانه‌ای پینووس (قلم) با محوریت اخبار و گزارش ‌های منتشر شده در ارتباط با نوروز در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“سیدمختار هاشمی با اشاره به اینکه پوستر جایزه رسانه‌ای پینووس در دهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد […]

نخستین جایزه پینووس با محوریت نوروز در کردستان

مهاباد/بالویز/رئیس کمیسیون گردشگری،اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج گفت:نخستین جایزه رسانه‌ای پینووس (قلم) با محوریت اخبار و گزارش ‌های منتشر شده در ارتباط با نوروز در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“سیدمختار هاشمی با اشاره به اینکه پوستر جایزه رسانه‌ای پینووس در دهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج رونمایی شد،افزود:این جایزه به طور ماهانه و در یک رقابت آزاد و حرفه‌ای براساس انتخاب هیات داورانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به برگزیدگان اهدا می‌شود.

هاشمی اظهار داشت:این جایزه در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب اهدا می‌شود و در این رقابت آثاری که در قالب یادداشت،تحلیل،مقاله، مصاحبه و گزارش باشند داوری می‌شوند.

رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه نخستین جایزه این رقابت به آثاری با محوریت نوروز در کردستان تعلق می‌گیرد،تصریح کرد: آثاری که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خبرگزاری‌ها،روزنامه‌های سراسری، نشریات محلی، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی یادآور شد:علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ آثار خود را به ایمیل جشنواره و یا شماره مجازی که در اسرع وقت اعلام می‌شود ارسال کنند.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها،۱۰۹ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه،۱۰ ماهنامه،یک دوماهنامه،۲۶ فصلنامه و ۱۲ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های مجازی برخط تشکیل داده است.

نخستین شماره ماهنامه اجتماعی،فرهنگی با عنوان “پینووس کردستان” به مدیر مسئوولی “فرشید اردلان”به جمع مطبوعات استان کردستان پیوست.
مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۲ – ۱۰:۲۵:۵۶/ خبر ۲۴۵۸ / کد خبر ۱۱۶۸۴ / د