ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز مهاباد در ایام نوروز اعلام شد

مهاباد/بالویز/مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد،ویژه برنامه ‌های صدا و سیمای مرکز مهاباد در ایام نوروز،را تشریح کرد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“بهرام قوی بنیه، ضمن تبریک و گرامیداشت سال نو و ایام و اعیاد شعبانیه در خصوص تولیدات مرکز در این ایام گفت: در واحد سیمای مرکز ویژه برنامه شاد و […]

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز مهاباد در ایام نوروز اعلام شد

مهاباد/بالویز/مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد،ویژه برنامه ‌های صدا و سیمای مرکز مهاباد در ایام نوروز،را تشریح کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“بهرام قوی بنیه، ضمن تبریک و گرامیداشت سال نو و ایام و اعیاد شعبانیه در خصوص تولیدات مرکز در این ایام گفت: در واحد سیمای مرکز ویژه برنامه شاد و متنوع «نوروزانه» به تهیه کنندگی رسول رحیمی و کارگردانی حسن مخودی در۱۶ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای تهیه و پخش می‌شود.

وی افزود:«کاتی موسیقا» عنوان برنامه‌ای است که در ایام نوروز هر شب از ساعت ۲۳:۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین گرمسیری از سیمای مرکز مهاباد تهیه و پخش می‌شود.

قوی بنیه تصریح کرد: «یاری دیاری» برنامه دیگری است که به صورت مسابقه تلفنی در ایام نوروز و هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه‌کنندگی رسول رحیمی از سیمای مرکز مهاباد پخش می‌شود.

وی درخصوص برنامه‌های رادیو در این ایام اضافه کرد: «نوروزانه» ویژه برنامه‌ای است که در واحد صدای مرکز مهاباد در ۱۵ قسمت۱۲۰ دقیقه‌ای در ایام تعطیلات نوروز به صورت زنده از صدای مرکز مهاباد تهیه و پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد اضافه کرد: «نه‌وروز له زیده‌که‌م» عنوان ویژه برنامه دیگری است که در ایام نوروز در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی نشمیل معروف‌ پور از رادیوی مرکز مهاباد تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی افزود: ارتباط با مراکز استانها، گزارش و تبریکات مردمی، معرفی نوروز و بهار از زبان شاعران، نوروز در فرهنگ منطقه، پخش بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص تبیین شعار سال، موسیقی محلی، نمایش طنز، پیام هواشناسی، لطیفه، بهداشت و سلامتی، موسیقی محلی، معرفی نخبگان و افراد موفق منطقه، حضور هنرمندان، خیرین سلامت و کار‌آفرینان در برنامه‌ها، ارتباط با بیمارستان، مسابقه پیامک، گزارش ویژه، معرفی آداب و رسوم نوروزی و … از بخش‌های مختلف این برنامه‌هاست.

قوی بنیه تصریح کرد:واحد خبر مرکز نیز گزارش‌های تصویری و مکتوب را در ایام نوروز در قالب پنج بخش خبری رادیویی و تلویزیونی تهیه و پخش می‌کند.

وی در پایان اضافه کرد:فضای مجازی مرکز هم آیتم‌های نوروزی به صورت عکس نوشته، خبر متنی و ویدئو کلیپ در وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی صدا و سیمای مرکز مهاباد بارگزاری می‌کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۱ – ۱۶:۰۵:۴۵ / خبر ۲۴۵۴ / کد خبر ۱۱۶۷۱ / ی