واکسیناسیون جانبازان شیمیایی سردشت علیه کرونا آغاز شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت گفت:با دریافت سومین محموله واکسن اسپوتنیک،مرحله نخست واکسیناسیون جانبازان شیمیایی این شهرستان آغاز شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“روژان قادری” افزود:سومین محموله واکسن اسپوتنیک روسی در راستای واکسیناسیون سراسری کووید ۱۹ برای گروههای پرخطر و اولویت دار به تعداد ۱۵۰ دوز برای ۱۵۰ نفر از افراد در […]

واکسیناسیون جانبازان شیمیایی سردشت علیه کرونا آغاز شد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت گفت:با دریافت سومین محموله واکسن اسپوتنیک،مرحله نخست واکسیناسیون جانبازان شیمیایی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“روژان قادری” افزود:سومین محموله واکسن اسپوتنیک روسی در راستای واکسیناسیون سراسری کووید ۱۹ برای گروههای پرخطر و اولویت دار به تعداد ۱۵۰ دوز برای ۱۵۰ نفر از افراد در معرض خطر در این شهرستان دریافت شده است.

“قادری” اظهار داشت:درمحل بیمارستان امام خمینی سردشت با رعایت دستورالعمل‌ های ابلاغی،واکسیناسیون جانبازان شیمیایی درمعرض خطر با اولویت معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد و همزمان در کنار آن واکسیناسیون شاغلان بیمارستان و کادر شاغل در مراکز ۱۶ ساعته نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد:پیش از این با ارسال دو محموله، واکسن در دومرحله به کادر درمان این شهرستان تزریق شده بود که با تزریق این محموله جدید به تعداد ۱۵۰ دوز، در مجموع ۲۲۵ دوز واکسن به افراد با اولویت در معرض خطر تزریق خواهد شد.

در شهرستان مرزی سردشت بیش از ۴۰۰ جانباز شیمیایی وجود دارد که به ترتیب اولویت واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ -۱۱:۰۵:۵۴ / خبر۲۴۵۳ / کد خبر ۱۱۶۶۷ / ی