۲ سد آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی

مهاباد/بالویز/مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت:۲ سد شهرچای ارومیه و حسنلوی نقده در مرکز و جنوب استان برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“اتابک جعفری” با اعلام این مطلب،افزود:طبق برنامه ریزی ها شهروندان و مسافران می توانند از دوم تا دوازدهم فروردین ماه بین ساعات ۱۰ صبح تا […]

2 سد آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی

مهاباد/بالویز/مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت:۲ سد شهرچای ارومیه و حسنلوی نقده در مرکز و جنوب استان برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“اتابک جعفری” با اعلام این مطلب،افزود:طبق برنامه ریزی ها شهروندان و مسافران می توانند از دوم تا دوازدهم فروردین ماه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۶ عصر از این سدها بازدید کنند.

وی اظهار کرد:یکی از مهمترین موارد در این بازدیدها،در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی،رعایت نکات ایمنی و حفاظتی است که امیدواریم مورد توجه بازدیدکنندگان باشد تا حادثه ای برای آنها ایجاد نشود.

در نوروز سال گذشته به علت شیوع کرونا، بازدید از بسیاری اماکن گردشگری به ویژه سدها ممنوع شده بود.

دریاچه های پشت سد از زیباترین مکان های آذربایجان غربی است و در اوایل بهار نیز به دلیل وجود آب زیاد در پشت این دریاچه ها زیباتر از دیگر زمانهای سال است.

سد شهرچای ارومیه در حدود ۱۰ کیلومتری ارومیه قرار دارد و در جاده ای زیبا در مسیر ارومیه به سیلوانا واقع شده است.

سد حسنلوی نقده نیز در مسیر ارومیه – نقده واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد که همواره گردشگران را جذب می کند.

مهاباد/بالویز/ ۹۹/۱۲/۳۰ -۱۴:۳۸:۴۲ / خبر ۲۴۵۰ / کد خبر ۱۱۶۴۸ / ش