مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی به ۸ نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی،گفت:با احتساب ۲ مورد قبلی شناسایی شده، تعداد مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شده در استان به هشت مورد رسید. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جوادآقازاده”با اعلام این خبر افزود: ۸ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در آذربایجان‌غربی شناسایی شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار داشت:از این […]

مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی به 8 نفر رسید

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی،گفت:با احتساب ۲ مورد قبلی شناسایی شده، تعداد مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شده در استان به هشت مورد رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جوادآقازاده”با اعلام این خبر افزود: ۸ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در آذربایجان‌غربی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار داشت:از این تعداد،۲ مورد در پیرانشهر، ۲ مورد در مهاباد، یک مورد درشاهین ‌دژ و سه مورد در ارومیه شناسایی شده‌اند.

“آقازاده” با ابراز نگرانی از گسترش بیماری کرونا در استان،،عنوان کرد: با احتساب ۲ مورد قبلی شناسایی شده، تعداد مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شده در استان به ۸ مورد رسید که دو مورد در پیرانشهر، دو مورد در مهاباد، یک مورد در شاهین‌دژ و سه مورد در ارومیه شناسایی شده‌اند.

وی افزود: همه موارد در دست بررسی بوده و تیم‌های رهگیری در حال پیگیری موارد تماس بیماران هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ضمن ابراز نگرانی شدید از گردش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و استان که قابلیت انتشار، سرایت و مرگ و میر بالایی دارد بر رعایت هر چه بیشتر و مستمر پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار و گسترش بیماری تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مبارزه با این بیماری منحوس نیازمند مسئولیت‌پذیری همگانی و مشارکت جمعی مسئولین و مردم است و خود مراقبتی، رعایت موارد بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها همچنان مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از انتشار این بیماری هستند و هرگونه بی‌تفاوتی به کرونا موجب گسترش بیش از پیش این بیماری می‌شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۲۸ :۱۰:۲۵:۳۶ / خبر ۲۴۴۵ / کد خبر ۱۱۵۶۵ / پ