مصدومیت ۱۵ شهروند مهابادی درروز چهارشنبه سوری

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در شهرستان مهاباد موجب مصدومیت ۱۵ نفر از شهروندان این شهرستان شد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:حوادث ناشی از مواد محترقه در مراسم چهارشنبه سوری ۱۵ شهروند مهابادی را روانه بیمارستان کرد. “بهاء الدین حسینی” افزود: […]

مصدومیت 15 شهروند مهابادی درروز چهارشنبه سوری

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در شهرستان مهاباد موجب مصدومیت ۱۵ نفر از شهروندان این شهرستان شد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:حوادث ناشی از مواد محترقه در مراسم چهارشنبه سوری ۱۵ شهروند مهابادی را روانه بیمارستان کرد.

“بهاء الدین حسینی” افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونایی و همچنین هشدارهای فراوان توسط کارشناسان در خصوص عدم اجتماع و گردهمایی ،مراسم چهارشنبه سوری موجب مصدومیت شهروندان شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،تصریح کرد: از مجموع ۱۵ مصدوم حادثه ناشی از مواد محترقه ،۴ نفر از مصدومین به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری و بقیه پس از مداوا از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال در حوادث چهارشنبه آخر سال، فوتی و قطع عضو نداشتیم،عنوان کرد:۲ نفر از این افراد به دلیل ترومای چشم و ۲ نفر نیز به دلیل ترومای دست در این بیمارستان بستری شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:بیشتر مصدومان از ناحیه سر و صورت به خصوص چشم و نیز دست و پا دچار سوختگی و جراحات سطحی شده اند.

“حسینی” استفاده از ترقه را بیشترین عامل آسیب دیدگان عنوان کرد و افزود:در سال گذشته ۱۷ نفر با استفاده از مواد محترقه در مهاباد مصدوم شده بودند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۱۲/۲۸ – ۸:۱۵:۵۵ / خبر ۲۴۴۴ / کد خبر۱۱۵۵۷ / پ