برپایی چادر در ایام نوروز در سطح اماکن عمومی مهاباد ممنوع است

مهاباد/بالویز/ در ایام نوروز برپایی چادر در اماکن عمومی سطح شهرستان مهاباد(پارک ها،سواحل و … ) ممنوع است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ناصر صدفی ” با اعلام این خبر افزود:طبق بخشنامه ستاد ملی خدمات سفر و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برپایی هرگونه چادر در اماکن عمومی توسط مسافران در این ایام […]

برپایی چادر در ایام نوروز در سطح اماکن عمومی مهاباد ممنوع است

مهاباد/بالویز/ در ایام نوروز برپایی چادر در اماکن عمومی سطح شهرستان مهاباد(پارک ها،سواحل و … ) ممنوع است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ناصر صدفی ” با اعلام این خبر افزود:طبق بخشنامه ستاد ملی خدمات سفر و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برپایی هرگونه چادر در اماکن عمومی توسط مسافران در این ایام با هر وضعیت رنگی ممنوع اعلام شده است.

 ناصر صدفی افزود:تردد و ورود مسافران با خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت زرد و آبی تنها به شرط اقامت در مراکز تایید شده توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امکان پذیر است.

وی ادامه داد:طبق بخشنامه اعلام شده، مسافرت به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز نیز با ظرفیت ۵۰ درصدی وسایل حمل و نقل عمومی و تنها در قالب تورهای گردشگری امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: هم اکنون پنج دفتر گردشگری، پنج هتل، یک هتل آپارتمان، سه مهمان پذیر و سه واحد بوم گردی آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

صدفی گفت: مسافران برای راهنمایی بیشتر می توانند با شماره ۴۲۲۳۳۴۹۰ تماس برقرار کنند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ منبع ایرنا / ۹۹/۱۲/۲۷ -۱۳:۵۰:۴۵ / کد خبر ۲۴۴۳ / چ