باز گشایی تالارهای عروسی مهاباد با ظرفیت ۲۰۰نفر

مهاباد/بالویز/معاون توسعه و برنامه ریزی شهرستان مهاباد گفت: تالار‌های عروسی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان بازگشایی شدند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی” اظهار کرد:بر اساس دستورات ستاد مقابله با کرونا، تالار‌های عروسی با ظرفیت کمتر از ۲۰۰ نفر تنها برای صرف نهار، بازگشایی شدند. او افزود:برگزاری مراسمات عروسی در باغات،زیرزمین‌ها و سفره‌سرا‌های […]

باز گشایی تالارهای عروسی مهاباد با ظرفیت 200نفر

مهاباد/بالویز/معاون توسعه و برنامه ریزی شهرستان مهاباد گفت: تالار‌های عروسی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان بازگشایی شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشایار صنعتی” اظهار کرد:بر اساس دستورات ستاد مقابله با کرونا، تالار‌های عروسی با ظرفیت کمتر از ۲۰۰ نفر تنها برای صرف نهار، بازگشایی شدند.

او افزود:برگزاری مراسمات عروسی در باغات،زیرزمین‌ها و سفره‌سرا‌های حاشیه شهر به معظلی برای شیوع کرونا و تجمعات ناسالم تبدیل شده که در همین راستا طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا تالار‌های عروسی در این شهرستان از امروز بازگشایی شدند.

“صنعتی “اضافه کرد:انتظار می‌رود ضوابط رنگ بندی کرونایی در شهرستان مهاباد نیز همانند سایر شهر‌های کشور اجرا و وحدت رویه در این زمینه ایجاد شود.

او با درخواست از مردم در خصوص رعایت فاصله اجتماعی در هنگام برگزاری مراسم تصریح کرد:فعالیت این واحد‌ها از سوی همه سازمان‌های ناظر از جمله وزارت بهداشت، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه رصد خواهد شد.

با توجه به اینکه مراسمات شام عروسی مشمول محدودیت‌های تردد شبانه می‌شود،مراسمات فقط در طول روز و برای نهار برگزار می‌شود.

هم اکنون ۱۵ واحد تالار پذیرایی در مهاباد پروانه فعالیت دارند؛این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون در وضعیت زرد مقابله با کرونا قرار دارد.

مهاباد/بالویز/منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان/۹۹/۱۲/۲۶ -۱۵:۲۵:۱۴/ کد خبر ۲۴۴۰/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)