یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به بیمارستان پیرانشهر تحویل داده شد

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:با پیگیری های نماینده مردم،یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به بیمارستان پیرانشهر تحویل داده شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مجید کاسیان زاده” اظهار داشت:یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال و با ظرفیت ۶۰۰ لیتری خریداری و تحویل بیمارستان پیرانشهر گردید تا برای […]

یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری به بیمارستان پیرانشهر تحویل داده شد

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:با پیگیری های نماینده مردم،یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به بیمارستان پیرانشهر تحویل داده شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مجید کاسیان زاده” اظهار داشت:یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال و با ظرفیت ۶۰۰ لیتری خریداری و تحویل بیمارستان پیرانشهر گردید تا برای اکسیژن بخشهای کووید ۱۹ مورد نصب و بهره برداری قرار گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر افزود: با بهره برداری از این دستگاه ظرفیت تولید اکسیژن در این بیمارستان به نزدیک هزار لیتر در دقیقه خواهد رسید و نگرانی ها جهت تامین اکسیژن بیماران این شهرستان بر طرف می‌شود.

کاسیان زاده تصریح کرد:این دستگاه اکسیژن ساز از نظر تکنولوژی جز بهترین دستگاههای اکسیژن ساز کشور است که با نصب و راه اندازی آن پوشش اکسیژن رسانی بیمارستان از ۳۰ بیمار به ۹۰ بیمار افزایش خواهد یافت.

شهرستان مرزی پیرانشهر یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/ پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۱۲/۲۵ – ۱۰:۴۵:۴۸ / کد خبر ۲۴۳۷ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)