دستگیری عامل فروش خارج از شبکه شکر با تلاش پلیس مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،از دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه بیش از ۴۶۰کیلو گرم شکر به ارزش ۵۶میلیون و۳۷۶ هزار ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:با توجه به نوسانات شدید قیمت کالاهای اساسی در بازار و افزایش بی رویه قیمت […]

دستگیری عامل فروش خارج از شبکه شکر با تلاش پلیس مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،از دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه بیش از ۴۶۰کیلو گرم شکر به ارزش ۵۶میلیون و۳۷۶ هزار ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:با توجه به نوسانات شدید قیمت کالاهای اساسی در بازار و افزایش بی رویه قیمت ها در چند ماه اخیر و همچنین سوء استفاده برخی افراد سوءجو و فرصت طلب و در راستای برخورد قاطع با احتکار کالاهای اساسی و ایجاد امنیت و آرامش جامعه ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهاباد،موفق به شناسایی یکی از فروشگاه های زنجیره ای که اقدام به توزیع خارج از شبکه شکر می کرد،شدند.

“سرهنگ توحیدی” اظهار داشت:ماموران در معیت نماینده اداره صمت،پس از اخذ مجوزقضایی،ازمحل فوق بازدیدکردند و در بازرسی های صورت گرفته مشخص شد،این فروشگاه اقدام به توزیع خارج از شبکه ۶۴۸ کیلو گرم شکر کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی مهابادبا اشاره به دستگیری یک متهم و تشکیل پرونده مقدماتی ،در این رابطه تصریح کرد:برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این مقدار شکر کشف شده ۵۶ میلیون و ۳۷۶ هزار ریال برآورد شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز / کد خبر ۲۴۳۶ / ۹۹/۱۲/۲۵ – ۸:۱۵:۳۸ / د