برای شب عید آذربایجان غربی ۱۶۰۰تن میوه در نظر گرفته شده است

مهاباد/بالویز/معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی،گفت:برای شب عید آذربایجان غربی ۱۶۰۰تن میوه در نظر گرفته شده است که در ۶۵ مرکز توزیع و عرصه می شود. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“نادر صادقی”با اشاره به تامین میوه های شب عید استان از محل تولیدات داخلی و شمال کشور اظهار داشت:یک هزار و ۲۰۰ تن […]

برای شب عید آذربایجان غربی ۱۶۰۰تن میوه در نظر گرفته شده است

مهاباد/بالویز/معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی،گفت:برای شب عید آذربایجان غربی ۱۶۰۰تن میوه در نظر گرفته شده است که در ۶۵ مرکز توزیع و عرصه می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“نادر صادقی”با اشاره به تامین میوه های شب عید استان از محل تولیدات داخلی و شمال کشور اظهار داشت:یک هزار و ۲۰۰ تن پرتغال و ۴۰۰ تن سیب برای تامین و تنظیم بازار میوه شب عید استان در نظر گرفته شده است.

“نادر صادقی” ظهر روز بیست و سوم اسفندماه در جلسه تنظیم بازار و شورای ساماندهی مبادلات مرزی با اشاره به تامین میوه شب عید استان شامل پرتقال و سیب،عنوان کرد: یک هزار و ۲۰۰ تن پرتغال و ۴۰۰ تن سیب برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد:در همین راستا بیش از یک هزار و ۴۰ تن پرتغال وارد استان شده و تلاش می شود ۱۶۰ تن دیگر تا چند روز آتی وارد استان شود و همچنین سیب مورد نیاز شب عید استان از محل تولیدات استانی تامین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که ۶۵ مرکز توزیع مستقیم میوه در سطح استان در نظر گرفته شده است،گفت:با تعیین قیمت مصوب از هر گونه تخلفی جلوگیری می شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۲۴- ۱۵:۵۵:۲۶/ کد خبر ۲۴۳۵ / ی