۱۴ واحد متخلف صنفی در مهاباد پلمب شدند

مهاباد/بالویز/ رئیس مرکز بهداشت مهاباد،گفت:در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اسفندماه ۱۴ واحد صنفی متخلف در شهرستان مهاباد پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند. به گزارش سرویس سلامت ، پایگاه خبری بالویز ” امینی “بیان داشت:در راستای اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی تیم های نظارتی شبکه متشکل از […]

14 واحد متخلف صنفی در مهاباد پلمب شدند

مهاباد/بالویز/ رئیس مرکز بهداشت مهاباد،گفت:در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اسفندماه ۱۴ واحد صنفی متخلف در شهرستان مهاباد پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سرویس سلامت ، پایگاه خبری بالویز ” امینی “بیان داشت:در راستای اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی تیم های نظارتی شبکه متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای با تشدید نظارت ها ی خود واحدهایی در سطح شهرستان را که اقدام به برگزاری مراسم عروسی کردند را با اخذ مجوز از مراجع قضایی پلمپ کردند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان خصوصا در ایام همه گیری ویروس کرونا ۲۱ نفر از بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای  در قالب تیم های سه نفره با همراهی ادارات اصناف ،هلال احمر و در سطح روستاها با همکاری بسیج در قالب تیم های نظارتی جهت بررسی نکات و دستور العملهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر مراکز پر تجمع و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و رستورانها و ادارات و بانک ها نظارت دارند.

” امینی” با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان خط  قرمز حوزه سلامت شهرستان به حساب می آید اظهار داشت: تا کنون ۴ محل شامل تالار عروسی، قالیشویی، قلیان سرا و خانه باغ ها که در آن ها مراسم عروسی برگزار گردیده  با کسب مجوز از مراجع قضایی پلمپ شده است  و صاحبان مراسم تحویل مراجع قضایی شده اند و با ۶ واحد صنفی دیگر نیز برخورد قانونی صورت گرفته است. و با کسانی که به عنوان عامل تهدید کننده سلامت عمل می کنند برخورد قانونی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم موارد تخلف بهداشتی و یا پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ مرکز بهداشت مهاباد مطرح کرده تا کارشناسان در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۲۱ – ۱۶:۰۵:۳۶/ کد خبر ۲۴۲۴ / پ