آغاز ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند در همزمان با سراسر کشور در مهاباد آغاز شد. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ضمن دیدار از ستاد انتخابات این شهرستان ،افزود:ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه جاری به مدت یک […]

آغاز ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند در همزمان با سراسر کشور در مهاباد آغاز شد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ضمن دیدار از ستاد انتخابات این شهرستان ،افزود:ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه جاری به مدت یک هفته در مهاباد همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و داوطلبان می تواند از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر به ستاد انتخابات شهرستان مراجعه کنند.

“عارف خدرلو” اظهار داشت:داوطلبین از مراجعه حضوری به فرمانداری برای ثبت نام اولیه بدلیل شرایط کرونایی خودداری کرده و فقط برای تایید نهایی به فرمانداری مراجعه کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،تصریح کرد:با توجه به شرایط بیماری کرونا ثبت نام داوطلبان از طریق سیستم گوشی و اپلیکشن فراهم شده است.

وی گفت:داوطلبین جهت تایید نهایی ثبت‌نام، اصل مدارک شناسایی والدین و اعضای خانواده خود را بهمراه داشته باشند.

کامبیز ابراهیم زاده ازشهرستان مهاباد،با مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و ایوب شیخی کارشناس مکانیک از شهر خلیفان اولین ثبت نام کنندگان ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر در اولین روز ثبت نام بودند.

وزارت کشور روش های ثبت نام در انتخابات شوراها را به شرح زیر اعلام کرد.

داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر اقدام کنند:

۱. ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۲. ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۳. ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۴.  ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی  شهر و روستا در ۴۸ شهر و ۲۱۷۲ روستای استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برای اخذ آرای مردم در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۳ هزار رو ۵۱۲ شعبه اخذ رای و برای انتخابات ریاست جمهوری ۲ هزار رو ۹۶۲ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده که بعد از تصویب هیات‌های اجرایی نهایی می‌شوند.

 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۲۱ – ۰۸:۱۵:۵۳ / کد خبر ۲۴۲۲ / پ