روزانه ۱۰ تن مرغ کشتار روز در مهاباد توزیع می شود

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:روزانه در شهرستان مهاباد ۱۰ تن گوشت مرغ کشتار روز توسط مراکز توزیع می شود. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین ” اظهار داشت: توزیع مرغ بر اساس میانگین روزانه ۶ تن در روز است ولی در حال حاضر در مهاباد روزانه ۱۰ تن مرغ کشتار روز از طریق مراکز […]

روزانه 10 تن مرغ کشتار روز در مهاباد توزیع می شود

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:روزانه در شهرستان مهاباد ۱۰ تن گوشت مرغ کشتار روز توسط مراکز توزیع می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین ” اظهار داشت: توزیع مرغ بر اساس میانگین روزانه ۶ تن در روز است ولی در حال حاضر در مهاباد روزانه ۱۰ تن مرغ کشتار روز از طریق مراکز توزیع می شود.

“جهین”افزود:با توجه به التهاب بازار در خصوص تامین گوشت مرغ در این شهرستان تااکنون ۱۳۶ تن گوشت مرغ جذب و توزیع شده است و ۲۸ تن مرغ منجمد نیز تا پایان سال توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،با اشاره به توزیع کالاهای اساسی تصریح کرد:جذب کالاهای اساسی در مهاباد نسبت به میانگین سال گذشته بیشتر بوده ،به طوری که با همکاری بخشداران توزیع کالاهای اساسی در روستا ها به صورت خانه به خانه انجام شد.

“محمد جهین”عنوان کرد:۷۵۰ تن برنج در سال جاری جذب و توزیع شد که نسبت به پارسال ۳ برابر بود،۷۰۰تن شکر،۷۸ تن مرغ منجمد ،۱۵۰ تن قند و ۲۰ تن چای از اقدامات در راستای تامین کالاهای اساسی و توزیع در بین اقشار شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ تن روغن جذب و توسط بنکداران و عاملین توزیع شده است،افزود:در انبارها بیش از نیاز شهرستان کالاهای اساسی موجود است .

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت مهاباد از تامین ۱۲۰ تن پرتقال شب عید خبر داد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۲۰ – ۱۵:۴۸:۲۵ / کد خبر ۲۴۲۱ / چ