معجزه پیامبر(ص) معجزه ای از علم و دانش است

مهاباد / بالویز / امام جمعه مهاباد گفت:خداوند برای هر پیامبری معجزه ای داده است اما معجزه پیامبر (ص) معجزه ای از علم و دانش است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی” در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: معجزه هر پیامبری بنا به مختصات زمان بوده است اما معجزه پیامبر (ص) […]

معجزه پیامبر(ص) معجزه ای از علم و دانش است

مهاباد / بالویز / امام جمعه مهاباد گفت:خداوند برای هر پیامبری معجزه ای داده است اما معجزه پیامبر (ص) معجزه ای از علم و دانش است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی” در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: معجزه هر پیامبری بنا به مختصات زمان بوده است اما معجزه پیامبر (ص) معجزه ای از نوع علم و دانش همراه با قرآن بود.

“ماموستا عبدالسلام امامی”با اشاره به اینکه انسان با علم و دانش خود وارد فضا شده است،افزود:بشر در عصر حاضر با استفاده از تکنولوژی توانسته است به دستاوردهای علمی زیادی دست پیدا کند.

امام جمعه مهاباد،عنوان کرد:انسان برای پی بردن به کشفیات و شناخت دنیای اطراف خود تنها با توانایی بر علم و دانش می تواند جهان پیرامون خود را بشناسد و به کاوش بپردازد.

“ماموستا امامی” ادامه داد:امروزه انسان با دانشی که دارد با فرود بر ماه و کرات آسمانی دیگر در حال تحقیق است تا به واسطه علم خود جهان پیرامون خود را بیشتر کاوش کند.

“ماموستا عبدالسلام امامی” گفت:از لحاظ تاریخی مبعث سرفصل منشاء تحول بسیار بزرگی در تاریخ اسلام و زندگی پیامبر (ص) بود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۱۹ ۱۶:۰۵:۲۵/کد خبر ۲۴۱۹ / س